Härliga lilla varelse

Det är helg igen och vi har kommit hem från våran lilla mini semester och vi har gått på grav kullar och vart i kyrkor och fikat och ätit gott.
Ulva kvarn vad vi och tittade och insåg att vi nog hamnat på sveriges dyraste loppis.... Men grejer det fanns det ju. 
Lilla Elliott har vart så himmla duktig och legat i vagnen eller suttit i bärselen som jag fick hem härom dagen ..
Han trivs verkligen iden och det va inte så svårt helt plötsligt att gå där bland dessa höga gravkullar. 
 
 
Bilder kommer i nästa inlägg och då blir det ytterst lite text i stället. 
Från det ena till det andra så är jag just nu för stunden inne i en bebis bubbla igen .. Det kommer och går det där men nu skulle jag kunna möblera hela huset i ljusblått och fina saker från alla inredningsaffärer som finns . 
 
 
Men jag får ta mig till sans och börja m,ed att städa och plocka undan efter dom stora pojkarna,,,, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0