Love the sun .

Finns få saker som kan värma upp en som en sol kan göra . Så klart att mina barn och min man är en av dom saker som gör mig varm inombords . Men solens kraft är just nu exakt vad jag behöver. 
Fikade i går med en gammal vän och vi kom fram till att vi kanske är överpositiva mellan varven och det är på både gått och ont . ( min man säger nog nå helt annat) Men det jag vill säga är att ibland så behövs det verkligen att vara så där positiv... knappt hade jag tänkt tanken när bilen helt plötligt får för sig att läcka olja.....
Hllå vi ska på semester väldigt snart ( snart med tanke på trasig bil ) 
Så fram med den positiva ndan och se till just det ljusa . Nämligen solen ... 
kram på er. 
 kanske vårat busfrö har varit framme ... hm nä kan inte beskylla han för allt inte . Fast han är just ett busfrö. 
Så skylten är himmla passande . 
 


Kommentarer
Åsa

Sol är underbart, livsviktigt, värmande, tröstande.

Så retligt med bilen, en utgift man gärna slipper.

Idag blev det bad för Elin & J.

Kram

2014-07-08 @ 19:50:33
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
TantGlad

Solen är helt underbar och värmen med. Man blir sååå glad, men viktigt dricka mycket vatten som jag känner jag har slarvat med.
Ha en fantastisk fortsatt dag.
Torsdagskramen från mig!

2014-07-10 @ 08:45:26
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0