Kalas överstökat

Då har lilla Elliott blivit 1 år och vi har haft kalas i dagarna 3. inte för att vi själva ville detta utan för att familjen runt om inte kan vett och ettikettt. 
Sitter nu här och vill ha in alla bilderna och får inte in en enda bild .... förstår inte varför . ska tragg
 
la vidare och se om jag kan lösa det annars får jag vänta tills min  man kmmer hem i kväll. 
bjuder på några gammla bilder. 
jag vet att jag ska va glad och tacksam och det är jag men .. har väldigt svårt när det inte fungerar... vore kul om nåt fungerade. 
just ju är det bilen , f kassan, jobbet, en del av fam, kameran , datan..... ska se om jag kan hitta nåt som fungerar så det blir lite kul. 
Eller gör jag som elliott.. sätter stop.


Kommentarer
Åsa

Jobbigt när inget blir som man tänkt och planerat.

Jag blir alldeles matt när jag läser om allt Du planerar att göra.

Kommer det bilder på tårtan... om Du får ordning på kameran?

Igår blev jag positivt överraskad när jag var till osteopaten, för det första hade hon läst på och visste på ett ungefär vilken sorts neurologisk sjukdom jag har, för det andra såg/kände hon fel i min kropp som jag inte berättat om. Vilket gjorde att hon kändes trovärdig.

Ha en fin onsdag, kram

2014-04-02 @ 14:18:19
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0