Längesedan

Allt va längesedan. .Många månader har gått och blivit till år. Allt som skulle bli så bra vart bara värre dag för dag. Hoppet övergick till förtvivlan. .
Förtvivlan övergick till hopplöshet. ..tills de inte finns någe kvar. Magkännsla va de enda som inte svek mig men bara dåligt kom utav de. 
År av utfrysning år av längtan att få va trygg  ..
Nån som sa att jag va älskad men när jag behöver en axel att luta mig mot en famn att krypa in i va jag inte värd de. Svart när jag vaknar svart när jag somnar 
Snart är de dax för vila. ..
Stänga ögonen för värden. .slippa känna ångest längtan och ensamhet. Som han sa att jag måste bort från dig du förstör mitt liv. Jag förstör allt. 
Gap och skrik och massa elakheter är jag värd inte kärlek och respekt. Värden är till för er som är älskade. 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Meen kära nån, blir orolig, jag hoppas Du mår okey, kram

2016-08-30 @ 18:27:13
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
"LillaSyster"

DU är värd All Kärlek och Respekt som finns! Jag hoppas innerligt att du hittar en bra kurator/terapeut att lätta ditt hjärta för.
DU ÄR VÄRDEFULL OCH DU DUGER PRECIS SOM DU ÄR -glöm inte det.
Vi finns här ute, bara häv ur dig allt du behöver, vi stöttar, läser och respekterar.
Varmaste kramar till dig

2016-08-31 @ 18:49:43
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0