Nej jag ska INTE stressa!!!!!

så är det bara att jag tänker inte fall ai år igen för denna hysteri!!!!
Men klart jag tänker en massa måsten som sedan får plockas bort. Ett måste är iallfall att jag vill ha grön mossa och vita blommor .
Det har jag fått lite hjälp med att ordna iallfall, mossan . Jag sitter för tillfället fast med 2 sjuka barn och är inte pigg nog att ge mig ut i skog och mark.
Jag läste en blogg om föräldrarskap och vad alla tycker och tänker om hur mammor och pappor gör och inte gör .
Det kommer kanske upp till ytan nu så här tuill jul att vi ska värna om barnen och och att det är barnens jul!!
Ja men det är ju faktiskt så att utan glada vuxna så blir det inte barnens jul ändå.
Mina barn har iallfall uttryckt sig så klart man kan genom att inte vilja ¨åka runt på julafton och dagarna efter en massa och vi får se om vi lyckas med det i år .Mormor är iallfall mormor.
Nu ska jag insupa en massa inspration ....


Kommentarer
soffie

hoppas barnen kryar på sej nu,kramen

2011-12-08 @ 19:12:32
URL: http://soffie69.blogg.se/
Bibbi

Krya på dig vännen! Tråkigt att du och barnen inte är pigg. Men jag hoppas verkligen det snart ska vara över.



Massor av krya på er kramar

2011-12-09 @ 08:54:00
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Gardenhouse

Krya på dig och barnen. Ja det är nog skönast att vara hemma och andra kommer till de som har barn på jul. Så gjorde vi när de var små, först var det lite frågetecken men sen accepterades det av alla... :)

Fin helg till er!

Kram Sussi

2011-12-09 @ 21:48:39
URL: http://gardenhouse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0