Härligt flyt... Äntligen

Så väljer jag att beskriva min FREDAG !!! Gårdagen va bara så bra och jag hoppas och ska se till att resten av denna helg blir minst lika toppen!!!
Så skön kännsla när det verkligen känns BRA.
Då till vad är det som gör det så bra . För det första så kommer det att dyka upp inom en snar framtid en ny kategori här i bloggen .
Jag kommer att prova mig på lite tävlingar eller utlottningar.
Jag säger inte mer om det nu men det känns bra och det är väl inte nån jätte stor grej men för mig är det nåt jag velat göra ett tag och varför inte .
Då till denna dag och idag så kommer jag att inhandla en kaffe maskin ÄNTLIGEN!!!! Tänkte fråga er vad ni tror det blir för kaffe maskin ???
Till helgen blir det gäster och det ska bli så kul att grilla och umgås med trevliga grannnar som inte kommer att vara grannar så länge till ... Tyvärr.
Men då har vi ju ett nytt ställe att semestra på så... Jag får se det så.
Hoppas ni gissar på nu om kaffe maskinen .
Stor kram till er alla .


Kommentarer
Åsa

härligt att läsa och känna din positivitet, att du har härligt flyt :-)

ha en fortsatt trevlig fredag och helg!

kram Åsa

2012-04-20 @ 19:14:06
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Gardenhouse

Vad din glädje smittar av sig! Härligt att du är inne i ett flyt :)

Kaffe maskiner kan jag då inget om...

Ha en toppen helg,

Kram Sussi

2012-04-20 @ 21:05:18
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Bibbi

Hej söta!

Förlåt jag varit lite off, varit lite mycket... Du vet hur det kan vara:-)

Kul med kaffemaskin:-) Emilie och Jacob har en som de gillar skarpt. Melker och Ellen ska köpa en sån eller liknande, men vad den heter...INGEN ANING:-P Men helt ok kaffe! Själv kokar jag ju och inget slår ju det....

Har ni bestämt er för flytt säkert nu? Spännande:-) Synd ni kommer längre ifrån fina vänner, men det blir nog pendelavstånd:-) Jag har ju underbara vänner i småland, Oslo, Stockholm och på Österlen bla. Allt går när man tycker om nån:-)

Blir så glad att se du känner dig bättre. Nu har du varit på noll, kan bara bli bättre:-)

Men hur blev det med lilleman? Och grattis till storebror!UNDERBART!

Stora kramen

2012-04-20 @ 22:30:52
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Sus

Kan inte ett svatt om kaffemaskiner....men DU köper säkert en kanonfin :)

Kanske något att lära sig-mig mer om. Lär mig ;)



Kraaam

2012-04-22 @ 22:50:40
URL: http://blomtoken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0