Vad händer???

Livet är ett kaos fortfarande ... Jag kämpar varje dag som förut .. Men JAG KÄMPAR IALLFALL.
Storebror ska ju ta studenten nu i sommar och körkort som håller på att ska fixas. 'Lilleman är i sitt esse och håller låda dag som natt. Sover bara om han får ha sina föräldrar tätt intill när han ska sova.
Kvällen i går vart allt annat än bra .
Jag sprang i tvättstugan till kl 11.30 och somande inte förän kl 02.22
Mannen sov sött med lilleman i väran säng och jag ville inte störa dom så jag väntar med att vika in tvätten till idag i stället.
Jo nåt kul jag har köpt mina första kilklacks skor... Ja inte illa för at va jag iallfall.
Vill ni ha bild så säg till jag delar gärna med mig om intresse finns .
Vad vill ni mera att bloggen ska handla om???


Kommentarer
Bibbi

O'hjälp! Har han redan hunnit bli så gammal?!?! Hur många år har vi följt varandra på bloggen? Tyckte han va kring 16.... Skäms på mig....

Kul med nya skor:-) Jag vill gärna kika på dom... Skulle själv behöva uppdatera men just skor tycker jag inte om att köpa. Har små fötter men höga, så det är supersvårt att hitta skor som passar. Blir alltid förstora som jag sen inte kan ha.

Jag åker i väg några dagar med kvasten;-P Men är med dator igen på söndag. Hör bara av dig om du vill. Men jag kan inte svara innan dess.

Hoppas du får en fin helg och att det snart ska kännas bättre.

Stor varm påskkram och påskpuss på kinden:-)

2012-04-03 @ 12:50:54
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Sus

Spännande vår för sonen!

Jag har sneglat på dessa kilklacksskor...kan JAG gå i sådana som aldrig har klack högre än knäckebrödshögt?? Visa dina, snälla!

Att vara med sömnbrist kan knäcka vem som helst. Du är så duktig som kämpar på med allt!!!



Påskkramen

2012-04-03 @ 18:38:14
URL: http://blomtoken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0