Mitt i veckan dag.

Gårdagen bjöd lilleman på ett tandläkarbesök och det gick strålande . Dagen tillbringas i höstenstecken och det blir att ladda inför helgen . 
Händer väl inget speciellt men jag gillar att ta en dag i veckan iallfall och göra det extra mysigt eller det där xtra lilla spontana.
Spanande höst jacka till lilleman i går och har hittat en på p&p den kommer att bli så bra till hans flisis.
Låter ju inte spännande men det är svårt att hitta varma kläder till ett barn som sitter i rullstol.
När jag väl hittar det där som kommer att klaffa då blir jag så lycklig.
Nu ska jag hitta inspererande recept till helgen och andra inspererande saker som kan finnas. 
 
Mina ljuvliga lycktor som jag ser fram i mot att få tända till kvällen.


Kommentarer
Ninja

Ser mysigt ut med lyktorna hoppas att du fick en fin stund...

2012-09-19 @ 16:51:24
URL: http://nordtellus.blogspot.com
Gardenhouse

Härligt att höstmysa med ljus!
Kul att hitta bra praktiska kläder till det man letar efter, kan förstå att det är trixit...
Ha en fin tordag,
Sussi

2012-09-20 @ 14:23:24
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0