Här vill jag skriva detta .. men ...

Jag vill ju skriva att det är så härligt och att allt går så bra ... Inrednings nerven lever vidare och jag fixar och piffar...
Visst kan jag skriva det Men då ljuger jag stort.
Livet ser som följande.... 2 sjuka barn varav en med en envis infektion och det är ju då lilleman ... Så på tisdag in till sjukan igen.
Elliott va på sjukhuset idag dock ingen fara som tur va . 
En op hägrar för lilleman och Elliott ska ha barnvakt för första gången .  Kläder blir stulna och älsta sonen fyller 20...
Jag vill ju ställa till med ett jätte kalas men det vill inte han . Så det blir inget jätte kalas. 
Alla saker jag ska hinna med att göra ligger på is... JAG HINNER HELT ENKELT INTE . 
Dygnet har bara 24timmar . och jag är vaken många av dom men åndå.... (konstigt)
kram på er...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0