Vill nog ha lite jul iallfall med snö.

Snö snö vart är du??? ja det blir ju jul vare sig det är snö eller ej. Gårdagen var det lite julklappsinköp och det va hysteriskt på vissa håll.
Men på målar affären där jag köpte färgen var det helt stiltje... Så skönt . 
Det va inte så många som målade innan jul trodde killen i affären .. Jo jag ska ju måla denna lilla side bord som vi har fixat nu..
Håller på att fixa grundfärgen som bäst... Bilder kommer sen när den är klar 
Bildlöst blir även detta inlägg för att jag har bytt data och har inte alla bilder i denna .. men ska fota nya så klart.
Men detta hindrar mig inte från att önska alla en riktigt härlig helg . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0