hm hur var det nu...en olycka ..

kommer sällan ensam.... Inatt kl halv 3 fick ,mannen hämta stora sonen på vägen för att våran bil hade brakat....
Igår kväll kändes det som jag va i fas. Men skam den som ger sig... SÅ klart inte julklapparna kommer att bli så många... Stora klappen blir ju att fixa bilen. 
Så tur i oturen att jag mestadels vill pynta med mossa gammla krukor ljus och grenar och kottar..
Som tur var så hände det inget med sonen och det va det som räknades..... inte bästa att bli stående i mörkret mitt i natten på vägen .. 
Men nu vet han hur det känns . 
 
Det va allt från mig i dag .... har lite att stå i. 
Måste ju ut och insperreras att fixa inför första advent ...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0