Rosor

Finns få blommor som jag blir så hänförd av som rosor ... i helgen va jag till plantagen och köpte rosor och giorde en egen bukett . Så i stället för att gå til blomsterhandeln och betala upp till 250 kr så giorde jag min egna bukett för 80 kr. 
Så klart inte lika proffsigt men jag gillar när det är lite oproffsigt. 
Oproffsigt är det när det gäller husvagnen med ... ci måste ju tvätta den utan på och få upp alla gardinerna .... Sedan det roligaste av alla att få packa in allt man behöver... 
ojoj spännande .. 
spänande vart det med vårat bilköp med och jag va inte inböandad en enda gång . 
Den gamla den brakade och frågan var då om vi skulle slänga ut alla dessa tusenlappar på att renovera den ??? 
Nä så mannen kom hem med en ny volvo v70 och för oss ny en 2011 . svart disel , Hoppas verkligen att vi inte glömmer att det är en disel när vi tankar... 
 
Så nu bland svarta volovos och rosor så blir det vackra bilder på rosorna .. 
 
Alla mina buketter får bo i samma kanna .. hm kanske ska hitta en ny vas ???


Kommentarer
Anonym

Älskar rosor och spesiellt då vita rosor.
Så underbara vackra rosor du visar.
Roligt att fixa till en bukett själv åxo till ett bra pris.

Önskar dig en fin kväll och fin ny vecka.

Kram från mig.

2014-04-21 @ 19:07:00
URL: http://tantglad.bloggo.nu
TantGlad

Det var jag som skrev här ovan. Ser det står anonym *ler*

2014-04-21 @ 19:08:34
ansepanse

nej, ha du dina underbara rosor i kannan, det är jättefint :)
grattis till "nya" bilen, vi har också diesel
Sv: kyrkan ligger i Varnhem, klosterruinen ligger precis i anslutning till kyrkan
kramar

2014-04-22 @ 11:34:09
URL: http://kinaguld.blogg.se
Marie

Vilken vacker rosbukett och den passar perfekt i den fina kannan!

Ha de så gott!
Kram Marie

2014-04-23 @ 13:13:59
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Inger Maryissa

Så vacker bukett av rosorna och så fina färger
helt underbara bilder
kram

2014-04-23 @ 14:56:18
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0