Nedräkningen har börjat.

Att göra beslutet att vi ska åka på natten ner är inte alls dumt . Nu varnar dom för klass 1 varningar för värme . !!!Har nog inte hänt i sverigen sedan dacke fejden om ens då. 
Jag förstår att det blir helt glaet med värmen för många och dom lider helvetes kval. 
Nu till hör jag en av dom som njuter av värmen , jag gillar när det är varmt på sommaren . Men inte när man åker i 80 km i timmen med en husvagn bakom sig . 
Framvagns inställning och nya däck fram så är vi redo att åka på torsdag natt ner till öland . 
Men vad läser jag på nyheterna ??? jo att vattenet inte går att dricka där ??? hm hoppas och tror att det har löst sig tills dess. 
Ljudböcker är instopade i mo bilden och dessa och lite go fika så är vi redo att åka 40 mil... eller om det var 50.. 
Längtar .....Väderkvaranar ,blå himmel , hav.... allvaret....hm å där höll jag på att drömma mig bort rejält. 
Innan dess så är dte big tvätt time.... 
Föresten kan tipsa om hemma giord glass. Gör en vanlig sats med vaniljglass. och ha i lite wiskey i... super gott. 
 


Kommentarer
Åsa

Gillar oxå värme, vi har AC så det är okey att åka bil.

Läste att vattnet skulle vara okey idag tisdag om allt gått enligt planering.

Tvättberg mega lux hos oss efter helgen.

Just nu +28.3 i skuggan, barna väljer att leka inomhus.

Kram

2014-07-22 @ 16:03:21
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Åsa

Elin följde kompis m familj å bada, de lär väl komma hem snart :) just nu + 25 grader varmt, klockan är 8 på kvällen, sanslöst men härligt.
Kram

2014-07-22 @ 20:02:06
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Åsa

Ha en skön husvagns tripp, kram

2014-07-24 @ 18:00:43
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0