Mera värme mera sommar.

Nu så har vi överlevt första riktiga helgen med husvagnen.Vi for till askersund utanför norrköping.
När vi väl va där så började det bra med elen.... Den funkade bara inte . Efter detta lilla missöde så tänkte vi att nu så blir de bra. Då gick det säkringar i hus vagnen. Som tur var så fanns det en marin Rörelse lite längre bort som kunde hjälpa oss med nya säkringar. 
Nu så blåste det bara jätte mycket så vi vart lovade att sätta upp förtältet dan efter ,eftersom dom hade hyrt ut en långliggares plats.... med trädäck...
Dagen efter så vart det ändå nej.... Då vart jag lite sur för saken hör till med att det fanns en enda gäst på hela camongen som fick för sig att sitta i sin ensam het och spela musik jätte högt till kl halv 5 på morgon en . Så första natten sov jag inget alls . 
 
Men inte hänga läpp det va ju ändå midsommar afton. Vänder mig om och se hur lilla Elliott stupar rätt ner i rabatten. Illskrik och en jätte bula vid ögat. Tre djupa andetag och bara släpp allt och göra i ordning en sill lunch.
Nu så vart det lite stämmining iallfall. 
Så nu vill jag vid nästa camping tur att vi får upp förtältet och faktiskt kan stanna lite längre ...
Detta bli en vecka på öland...
Längtar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0