Historien om den lilla skon , bollen och ett fång vackra blommor .

Ibland så tror man att saker bara händer för att man ska få nåt att skratta åt. 
Gårdagen var en sådan dag . Vi köpte ju härom dagen Elliotts första sandaler... och dom vill man ju ha på sig hemma och springa runt i . Men så var ena sandalen borta!! helt borta ... vi letade och letade ... Men så kanske den kommer fram till kvällen . Vi hade rätt så långt. 
Senare samma kväll när storebror hade kommit hem från sitt jobb så frågade han vad vi höll på med när vi sprang runt och vände allt upp och ner och letade. Vi förklarade då att vi letade efter Elliotts sandal...
Ja den fick jag upp när jag skulle äta min matlåda ... svarar storebror...VA???
Då visar det sig att Elliott har packat ner den i hans väska ..Så sandalen hade farit till södertälje och vi som letade sådant . 
Vi skrattade gott. 
Senare fick jag blommor av min käre man ... Jag blir alldeles varm när man efter 18 år tillsamans kan få en bukett bara så där . 
 
Bollen som fick bit märken med efter 10 minuter... Vi va bra om oss och kring oss när vi skulle hitta en boll. Men efter 10 minuter så var det en lite kille som bet och åt som en liten hundvalp. 
Så bort med den . 
Nu ska jag avnjuta en crossiant..och lite te. 
 
Små och söta bitmärken ...


Kommentarer
ansepanse

hahahaha - en sandal som har varit ute på utflykt :) vilken tur att Elliot fick tillbaka sin fina sandal
mm, det är bäst att ta bort den bollen, det kan ju inte vara bra för lillkillen att få i sig sådant
du är värd att få blomsterbuketter
ha en bra dag
kramar

2014-05-08 @ 11:13:50
URL: http://kinaguld.blogg.se
Lissen

Vilken härlig historia med sandalen och underbart när kärleken fortfarande blomstrar, med bukett från mannen.

Jag har nyss vaknat till, haft jobbnatt

Ha en fin vecka. // Lissen

2014-05-08 @ 16:07:01
URL: http://lissento.blogg.se
TantGlad

Hahaha.....Men nu fick jag mig ett gott skratt åt sandalen.
Den hade varit på en liten utflykt den.
Fin Man du har åxo.
Ha en jätteskön ny vecka nu.
Pass.....roligt inlägg .
Måndagskramen.

2014-05-12 @ 05:18:16
URL: http://tantglad.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0