Tvätt monster utan tummlare .

Helgen har gått bra och vi har fått oförskämt mycket tvätt... Ja det lät ju nästan trevligt detta . Men jag fixade en tvätt tid nu kl 7.00 i morse och drar i gång glad i hågen . Tvättar 1 maskin 2 maskiner 4 maskiner ...Ja det finns ju torktummlare så det torkar ju fort . 
Nä det giorde viist inte det . On off knappen på den rackaren va trasig så det fick bli att bombadera hela hemmet med tvätt.
1 torkskåp som tur var ... Hoppas att dom löser detta lilla värdsliga problem . 
Elliott hade sin första egna dag på dagis i dag med och det ska bli spännande och se hur han har fixat detta . 
Nu ska jag åter till tvätt stugan och hoppas på att iallfall 2 maskiner är torra . 
Så roligt är det på en måndag och när jag säger roligt så menar jag det för att rena kläder och har ordning på detta är lyx i mina ögon . 
 En omgiord promenad bild från helgen . 


Kommentarer
Åsa

Tvättmaskiner, diskmaskinen, torktumlare etc ska bara fungera utan problem att få så mycket tvätt torr hängande runt om i lägenhet/hus kan ta tid, tyvärr.
För övrigt håller jag med Dig ren tvätt är lycka :)

Spännande å få höra hur dagen varot för Elliot.

Med valp i huset blir det typ aldrig trist ;-)

Jag har värk, men sedan besöket hos Osteopaten något lugnare med smärta. Läkardate på onsdag.

Kram

2014-10-06 @ 11:59:43
URL: http://naltabblovers.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0