monday monday.

 
Jo men så är det en härlig måndag  (måste tänka positivt )
Så illa är det inte. 
Jag har ett lyx problem och känns skönt att ha just det. 
Måste få en tid på min nagel Salong IDAG. 
Galet va långa naglarna är....svårt att göra nåt vettigt med dessa klor.
Ska även bli spännande att ringa upp LSS handläggaren som är ny igen. 
Helgen var I övrigt lugn och det hände inte mycket. 
Så till kvällen är de dax igen för  en pw .
Längtar dit även om jag bara vilat i 2 dagar. 
Jag är beroende av pw.
 
 
 


Kommentarer
åsa i åsele

Huvva då, långa naglar går lätt av å det kan göra så in i vassen ont... lagom ska det vara :)
kram

2015-04-13 @ 12:38:40
URL: http://naltanorrland.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0