dessa ramar.normer

Sitter  jag stilla för länge blir detta bråk.
Gör  jag för  mycket då ska jag  stressa  mindre. 
Är jag ledsen,lyssnar  man inte .
Men  blir jag arg då är jag jobbig. Är jag glad är jag för flamsig. 
Säger jag i från då  är jag egoist. Jag  måste ju tänka på att  detta finns  andra i familjen  som är trötta osv.
Men finns  detta nåt jag gör bra då ? 
För ca 10 min sedan råkade  jag  prata under veckans brott .
Inte bra.
Min mamma sa till mig senast  i går att vid skulle prata om något roligare än farmor och det var hon som drog upp  samtalsämnet. Men  jag svarade  fel . Jag  sa vad jag tyckte. 
Värden är som pussel  bitar  .jag är bara en rund kloss.
Finns inte plats. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0