Människa som inte är snäll . vad göra????

Jag har blivit utsatt nu ett par ggr för en människa som utåt sett är jätte trevlig .
Men sen rätt som det är så ska hon gå in och bestämma det mest konstiga saker och dra upp allt till en diskution och av ren princip inte hålle med nån om nåt !!!
Tycker att man gör galet om väldigt mycket och talar verkligen om hur hon hade giort!!
Börjar få kännslan att hon tittar ner på en och i går klev hon över gränsen .
Jag har inte känt denna människa alls förän nu i sommras och träffat henne 4 ggr sammanlagt . Hennes kille känner vi och han är äldre än vad vi är och det är hon med .
I går så frågade hon ifall våran lilleman hade nån chans till ett värdigt liv??? Jag vart så jävla kränkt på ren svenska !!!
Hon sitter och tittar på han när han leker med sin stol och hoppar runt på golvet och pekar mot vad han vill ha och är så glad .
Värdigt???? JAG VART SÅ STUM OCH SA INGENTING. Efter en stund så frågade jag henne vad hon menade ???
Då säger människan att ja han kan ju inte prtat och han är ju döv och så så så smart kan han ju inte vara !!!
Efter det så sa jag bara att jag va tvungen att natta han nu så hon va tvungen att gå och skulle hon låna några filmer fick det gå fort !
Hela jag skriker och är arg! Hon ska inte komma och säga nåt alls ! Hennes kille däri mot är  jätte mån om lilleman och prtar med han och tar han precis för den han är .
Foto fia . privat.
oj så långt detta vart ....


Kommentarer
Kerstin

Käraste Du! Måste Du överhuvudtaget umgås med denna människa? Hon verkar ju inte ha varken känsla eller hyfs!

Tala om för henne att Du inte är intresserad av fortsatt umgänge!

Du mår bara illa av att inte sätta ner foten, kanske hon t.o.m. kommer till insikt om sitt handlande?

Kram på Dig!

2010-10-19 @ 13:18:24
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Malin

Jag förstår att du känner dig så kränkt att du blir stum. Det hade jag också blivit. Jag skulle nog tänka ut några väl valda ord som får henne att förstå att man inte kan slänga ur sig såna saker, hur sårande det var. Hon kanske själv skulle sätta sig in i situationen.



Först när man blir ett kolli som ligger i en säng och hålls i liv av en maskin, då kanske man kan börja fundera om det är ett värdigt liv.



Jag blir så upprörd nu att jag inte hittar de rätta orden men om jag kunde så skulle jag vilja krama om dig o Lilleman hårt o länge.

2010-10-19 @ 20:43:04
URL: http://malkins.blogg.se/
MammaMorran

Ursäkta men vilken hemsk människa!!! Det var verkligen att gå över gränsen, och dessutom en stor förolämpning både mot er och lilleman, hon har ingen rätt att prata så och dessutom i ert hem! Hon borde verkligen skämmas! Försök att inte ta åt dej, hon vet ju ingenting!



Kram

MammaMorran- funderar över livet och ADHD

2010-10-19 @ 21:19:39
URL: http://mammamorran.blogg.se/
soffie

men va va det för en idiot sitter här å kokar av ilska få bort den personen ur ditt liv,

fattar hon inte att hon sårar å kränker Lilleman å dej,

fin bild,

kram

2010-10-19 @ 21:23:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
FIONA - ja, som hon i shrek

fin bild!

2010-10-20 @ 07:34:27
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Amanda

Men usch och fy vilket nedvärderande sätt! Sådana människor vill inte jag ha i min närhet och hade jag varit du hade jag sagt rakt ut precis vad jag tyckte och tänkte där och då.

Själv har jag gjort mig av med så kallade bekanta som inte har någon förståelse för oss och våran situation. Man behöver ha människor som avger positiv energi runt omkring en, inte människor som suger energi man kunde lagt på andra, bättre saker.

KRAM på dig! ♥

2010-10-20 @ 10:00:14
URL: http://creyla.blogg.se/
jessi

Sluta umgås med denna människa!!! Säg till henne att du inte vill vara med någon som har sådana omänskliga åsikter och som kränker andra. Bry dig inte om att hon blir sur för det är inte värt att ha henne i sitt liv för att slippa konflikten. det finns människor som är energitjuvar och dem ska man hålla sig undan för de gör en bara utmattad, arg och ledsen.



många kramar till dig och lilleman!!!!

2010-10-20 @ 10:03:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Nanna

Jag är mållös !! Har själv en autistisk son med utv.störning....Jag känner din ilska när jag läser ditt inlägg. Hon angriper ju inte bara lilleman, utan hela er familj. Jag tycker du Högtidligt ska be henne dra åt Helvete !!!

Såna människor tillför ingenting!

Det är ju lite knepigt i.o.m. att ni känner hennes kille, och han verkar vara ok, men jag tycker ändå vad jag tycker ! Sköt om er och försök glömma hennes ord..men jag vet att ord sätter sig fast, vissa saker varken glömmer eller förlåter man aldrig någonsin. Kram till er alla.

2010-10-20 @ 19:42:10
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Inger Maryissa

Kan tänka mig du blev både ledsen och arg över denna persons kommentarer.

Verkligen en konstig person och jag tycker hon är en person som inte är något vidare smart.

och mycket dum...

kan tänka mig att du inte vill träffa henne något mera.

Stor Kram

2010-10-20 @ 22:17:29
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Mia

Nä fy fan på ren Svenska, skicka kärringen i en säck djupt ner i havet med tyngder som aldrig släpper upp henne ... sa den ilskna Mia som inte känner någon pardon för den sortens människor, medan den andra Mia vet att det ju inte går så hon skulle helt sonika bara be personen stänga bakom sig när hon går och aldrig ta in människan i huset igen!



En person som kan säga sådant och sen inte ens inse hur fel hon sagt utan dessutom fortsätta på samma tråd och i samma anda, det är tyvärr inte en person som förstår eller har något i sitt hjärta förutom blodet som går därigenom, inga känslor, ingen empatisk förmåga, ingenting.



Hon kan ju inte se gjädjen i er lille killes hela person, hur bra han har det hos er, hur han njuter av livet, sitt liv - kan hon inte se det ja då kan hon nog inte förstå även om ni skulle förklara. Såna människor är inte värda att samla på!



Jag skulle berätta för hennes karl vad jag tyckte om såna kommentarer och välkomna honom på besök, men faktiskt inte henne.



Nä nu ska jag nog säga gulliga saker till dig i stället för annars fortsätter jag bara att va arg på tantalonan ;-) kram till dig i stället o maken o lilleman eran!!

2010-10-21 @ 15:06:35
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Gun

Vilken korkad och okänslig människa! Jag skulle kräva att hon skärper sig, och om det inte hjälper skulle inte jag släppa henne innanför dörren igen. Kram

2010-10-28 @ 19:23:45
URL: http://horni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0