Mitt i veckan dag .

Mitt i veckan och alla är förkyllda i hela fam . Men glada ändå och jag är toppen glad att dte inte är halsfluss.
Jag va i stallet i går och frös som bara den och hade nog glömt hur kall en höst kan va .
Får se om jag får nån ork över att baka senare i så fall blir det nåt med sockerkakssmet.... och chochklad praliner som man smälter. Är ju så sugen på att baka men bara att orken ska hålla med .
Lilleman är hostig och leker ändå precis som barn brukar göra och han är lite seg så klart men det går .
Idag ska jag iallfall planera min lilla trädgård....
  • Plommon träd
  • Jordgubbar
  • Potatis
  • Dill
  • Persillja
  • Hallon
  • Svartavinbär.


Ni får jätte gärna komma med tips . 


Kommentarer
Johanna

Tusen tack för den vänliga kommentaren!



Ja det blev New England utan någon större eftertanke. Men jag är helnöjd. Ser ut som en helt ny möbel (då den var i orange-furu) innan. Usch! ;-)

2010-10-14 @ 14:50:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0