Mitt i veckan .

Det va då redan mitt i  veckan och det är en förkylld vecka som för många andra runt om i vårat land .
Lilleman är i väg just nu med storeboro och pappa och jag har passat på att baka lite . Och ska givetivis fortsätta planera trädgården.... Med plommon träd , jordgubbar, potatis, hallon... mm.
När alla är hemma i dag och är krassliga så blir det ju inte myckat giort alls och jag ser fram i mot att få va frisk men samtidigt glad över att det inte är hals fluss.
Nu ska jag spana på bloggar och njuta av dagen . 


Kommentarer
Amanda

Visst är det härligt med alla förkylningar som cirkulerar! Eller inte! Jag tror jag går och drar på något elände som liksom aldrig riktigt bryter ut. Har konstant huvudvärk och går och är sådär småsnorig hela tiden. Hoppas det antingen bryter ut ordentligt snart elelr också försvinner helt. Så drygt att gå och må småkass hela tiden. det drar ju en himla massa energi.



Hoppas ni får må bra allihopa snart ni också.

Kram på er

2010-10-06 @ 18:59:17
URL: http://creyla.blogg.se/
Inger Maryissa

Ja, nu är det redan mitt i veckan och snart är det helg igen, vad tiden går...

Jobbigt med förkylningen men skönt att det inte är halsfluss i alla fall.

hoppas ni alla mår bra snart igen...jobbigt med förkylningarna som härjar.

kram

2010-10-06 @ 21:49:54
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Inger Maryissa

Ja, nu är det redan mitt i veckan och snart är det helg igen, vad tiden går...

Jobbigt med förkylningen men skönt att det inte är halsfluss i alla fall.

hoppas ni alla mår bra snart igen...jobbigt med förkylningarna som härjar.

kram

2010-10-06 @ 21:50:37
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
malin

ja usch det är aldrig roligt att vara förkyld men det är ju tider för det nu ju :( hoppas jag inte åker på en förkylning snart för än har jag lyckats hålla mig frisk



Önskar dig en underbar vecka och krya på dig



Kram Malin

2010-10-06 @ 22:54:47
URL: http://joyforhome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0