Höst dag ....

I kväll blir det mysigt att krypa upp i soffan coh tända ljus och bara mysa.  Men innan dess så är det ju en hel dag som erbjuds.
Fördelen med att inte göra någe är att man får himmla mycket energi och det är ju bara bra .
Idag tipsar jag om ett nagellack som jag köpte för ett tag sedan och det är ju ingen smink blogg men lite tips kan ju inte skada ..
Från det ena till det andra så har jag som alla andra följt valet och jag är bekymrad.... Och jag vet att det är fler som är det .
Alla har lika värde.
Nu blir det en gedigen blogg runda. 


Kommentarer
Amanda

Tack för tipset! Jag läste faktiskt någon annanstans nyligen om sådana kompresser. Dom ska vara jättebra och dom används flitigt i stockholm så vitt jag förstod. Själv har jag aldrig hört talas om dom innan. Tur att man kan få tips av andra. ;)



Nya knappen är iaf på plats. Både mamman och pojken fick beröm för vi var så duktiga under bytet. haha

Och jösses vilken skillnad det var måste jag säga. Denna var otroligt mycket smidigare. Mycket lägre och också mjukare.

Det kommer nog bli kanon. ^^

2010-09-21 @ 10:15:11
URL: http://creyla.blogg.se/
Lotta

Jag har missat att du bytt bloggen.

Har haft så fullt upp sista tiden att jag inte tittat runt så fta som jag vill:(

Men nu har jag iaf lagt till din nya blogg på bloglovin:)



Fint nagelack!

jag älskar fina naglar, men har så usla egna.

SÅ jag kostar på mig att fixa dom var 3:e vecka:))

Ha en bra dag!

2010-09-21 @ 10:16:08
URL: http://lotelind.blogg.se/
sweetmama

Har inte provat make up stores nagellack är det bra. Färgen påminner om ett jag har hemma med lite glitter i :o)

2010-09-21 @ 19:35:09
URL: http://sweetmama.blogg.se/
soffie

snygg färg och va skönt att bara mysa .

kram jag va till läkare idag å en massa prover togs jag hade kvar mina streptokocker men det togs en ordentlig odling så vi får se på fredag om jag behöver en ny kur,

kram

2010-09-21 @ 20:17:26
URL: http://soffie69.blogg.se/
Inger Maryissa

Ja, nu märker man att hösten är här på riktigt.



Jo, jag är också mycket bekymrad över utgången av valet, precis som många andra.

Hade nog intre trott att det skulle bli så tokigt...

och man känner sig orolig för de kommande fyra åren.



Ja, alla har lika värde.

Kram

2010-09-21 @ 21:47:33
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0