Knapp krångel ....

Då va det färdigt igen med lillemans knapp och han har fått streptokcker och stafellekocker och pencelin och nua provtagningar för blödningsbenägenheten. Dom har kommit så långt att han är blödar sjuk och nu måste det fastställas vart nån stans det felar och vad vi ska ha för medcin mot det hela .
Lilleman va jätte ledsen i går på barn motagningen och jag led med han det va ju inte 1 rör dom tog heller .
Vi hann inte va hemma länge förän han satte i gång att blöda en massa näsblod som jag fick stop på i sista sekunden...
Så nu åter står det bara att det hela får läka ut och att han ska må bättre .
Man sover inte så bra på natten för man måste ju hålla koll så att han inte blöder.
å i morgon ska det bli vila när han är i skolan.
Planerna på att fixa här hemma får vänta ett tag till jag hinner inte med det just nu .
Som tur är så har han värdens bästa läkare och en underb ar sjuksköterska som jag bara kan slå en singnal till när det krånglar.
Nu är det kväller för min del.


Kommentarer
Amanda

Usch vad jobbigt det låter! Hoppas man hittar den felande länken så han kan få rätt medicin snart!

Kram på er

2010-10-01 @ 08:54:59
URL: http://creyla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0