Snart helg .

Nu så är helgen snat här och det ska faktiskt bli riktigt nice denna helg med.
Vi börjar fredagen med att gå på hockey så klart och på lördag ska vi shoppa lite och ha det bra hela fam .
Jag gissar på att storebror kommer att tjata på att få kantarell sås på plockade kantareller i skogen... Så jag får nog ta mig ut och plocka lite .
Lilleman  gillar ju att va ute men frågan är om det inte blir lite tokigt när det står stilla väl länge..
Ska shoppa kläder till både storebror och lilleman och till mig oja till pappa i fam med och ska jaga rätt på ett fint nagellack med , Jag är inne i en sådan period när jag tycker att det är så kul att fixa naglarna .
Nog om detta ....
Vad har ni för planer inför helgen ?????


Kommentarer
Lotta

Låter som en härlig helg!

Själv ska jag jobba i helgen men är ledig på Söndag.

Då har jag tänkt besöka möbelmässan som är här i Tibro.

Ska bli kul:)

2010-09-23 @ 10:04:20
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Bibbi

Man är ju som man är...men man längtar alltid efter helgen:-P

Här ska vi på kalas fredagkväll och lördag är det fotboll som gäller. Ca 15 mil bort tyvärr, man bara MÅSTE dit. Sista för damerna denna sässong. Sen på kvällen ska jag ut med detta tjejgäng på Schlagerklubben.Har aldrig varit där tidigare så det känns lite pirrigt....Annars är det bara skogs/svamp tur och trädgårdsarbete som gäller:-)

Skulle behöva vila en vecka efter den också är jag rädd...

Kramar

2010-09-23 @ 11:14:09
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Lotta

Hej igen:



svar: Javisst får du gärna länka till min blogg:)

2010-09-23 @ 11:56:29
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Nanna

Låter som en bra helg, låt brorsan plocka svampen så fixar du maten. Kram

(det är kul att fixa naglarna, men eftersom min diskmaskin består av ren handkraft, så brukar det inte hålla sig mer än knappt en dag ! ) :)

2010-09-23 @ 17:51:21
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0