Voice bloggattack mot bloggare .

HA HA idag eller just nu är det en rapattack mot alla bloggare och jag bara små ler för dom har inte riktigt koll på vad alla bloggar handlar om.
Dom är i mot alla fjortisar som dom uttrycker sig. Som dom anser att dom är egooch åter ego...
HAHA igen ,För Bloggar finns ju för alla ämmnen idag och det är är ju så bra.
För mig får dom hålla på hur mycket som dom vill.
Nu till helgen och verkligehten .
Våran lilleman har åkt till skolan och han har vart så glad och mysig på morgonen så jag blir alldeles varm .
Han va så duktig och peka på taxichafören och ville i väg , Det är ett stort fram steg för den lilla mannen .
Han talade verkligen om på sitt sätt att han ville i väg .
Det ska bli så skönt med helg och ser fram i mot en mys kväll med min man och kolla på nån bra film och äta nå gott.
Jippie idag med för det är sista dagen på en väldigt lång pencelinkur.... Rättare sagt sedan den 20 augusti har jag bara vart fri från pencelin i 2veckor . Så jag är så lättad att få slippa detta.
Nu ska jag kolla alla BRA BLOGGAR SOM FINNS .
Vad ska ni hitta på då???


Kommentarer
jessi

ja det verkar som folk tror att alla bloggar om dagens outfit men det är ju inte alls sant, det är säkert så när man är tonåring men vi andra bloggar ju om allt möjligt!



Ha en skön hösthelg!

2010-09-24 @ 11:39:15
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Bibbi

Ja, visst är det konstigt att alla bloggare dras över samma kam...

Hoppas du får en härlig helg.

kramen

2010-09-24 @ 13:05:14
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Birgitta

Alla är vi olika... Fin blogg du har!

Ha en mysig helg.

2010-09-24 @ 16:32:00
URL: http://birgittasfoto.blog.se
Kadri

jag har helt missat denna rappatack

2010-09-26 @ 12:02:44
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0