Jag har tagit hjälp.

Yes nu ska det bli ordning på min träning . Va in till hälsa och fittness i går och beställde tid för ett möte och ska få hjälp att lägga upp min träning och äta rätt .Ska åxå mäta kroppsftettet och vad som är muskler, kommer att göra detta med jämna mellan rum och att se så det går åt rätt håll.
Känns så bra att kunna få den hjälpen och samtidigt veta om jag gör nå galet med träningen . Så jag har som första del mål har jag att få kroppen så tränad att det syns iallfall lite grann mer än vad det gör nu , och detta fram till den dag jag fyller 35 . Som är nu till sommaren .
Lilleman har vart på korttis och är nu hemma och busar . Helgen är vi mitt uppe i och te är så skönt .
Shoppade lite i går med vart ett par toppar och en pyamas till mig och så va jag på indiska och köpte en ny fin temugg till mig och fina muffinsformar.... Bilder i morgon eller senare i dag .
Så nu ska jag ladda in för träningen och köra järnet.


Kommentarer
Nina Liljedahl

Vad duktig du är som tar din träning på allvar! Jag går mest bara och planerar och sedan rinner det ut i sanden....

Hoppas ni får en bra helg, allihopa!

2011-02-26 @ 12:22:48
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Nadja

Spännande att du ska mäta kroppsfettet och muskelmassan! Det är klockrent att göra för att få veta hur det går med träningen, vågen säger ju inte så mkt igentligen.. mäta och ställa sig på sån där våg är de bästa =)

2011-02-28 @ 14:27:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0