Lördag ingen rolig rubrik ..

Men innehållet är lite bättre än rubriken . Nu så har jag kommit i gång med inrdednings kännslan igen och kommer under dagen att göra om lite på en byrå som jag har si sov rummet som jag vill ha alldeles till min egen .
Hoppas på att kunna få in rosa i vårat annars så vita sov rum .
Bilder kommer nog i morgon .
Sedan är dte dax att träna idag igen och denna gång blir det mage rygg ben och armar . Detta för att jag behöve bli super stark i dessa delar för att orka lilleman .
Nu har vi iallfall bestämt oss för vilka tapeter vi ska ha i hall och kök , är det nån som vill se tapet proverna redan nu??? eller kanske ska vänta hm före och efter bilder?? finns det intresse så hojta till.
När vi ändå är inne på träning så är ju detta med proteiner nåt som är så super bra , jag orkar så mycket mera med proteiiner.
Nä nu på med träningskläderna . 


Kommentarer
Bibbi

Hello sweet!

Du är verkligen bra! Positiv och allert. Underbart!! Många skulle bara gnälla, du är saklig och konkret men ser allt positivt.Det gör i sin tur att man vill krma på dig och hjälpa dig när det är som tuffast.

Hoppas lilleman är piggare. Det skulle vara skönt för honom med en hel vecka relativt pigg... Stackarn! Han är tapper.

Kul med lite make-ower här och där. Jag har massor av planer men det sitter lite fast hos gubben;-P Han är inte alls lika ivrig utan vill vila mer när det är helg... Ska försöka med min kvinnliga list och charm...

Massor av kramar

2011-02-05 @ 16:19:06
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Nina Liljedahl

Jag vill gärna se tapeterna nu och sedan när det är klart vill jag ha före och efter bilder. Kan man beställa det? ;)

2011-02-08 @ 18:57:07
URL: http://stallskogalund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0