redan helg .. nästan .

Å då var det dax för träning idag och detta ser jag fram i mot nå oerhört.
Vart lite shopping i går och idag så ska jag få välja matta hoppas jag och snart ska dom väl va i gång med renoveringen!!!!
Efter det så kan jag ha vitt och lite rosa och paselligt bäst jag vill!!! Så din kommer det att bli.
Sonen den stora fick en ny hockey klubba i går och va så glad och lilleman vart faktiskt helt utan i går .
Vi ska till jysk och köpa en söt ny lite fotölj åt han kanske idag eller till helgen . Då blir han glad . 


Kommentarer
ansepanse

vad roligt att du trivs så bra med träningen och ser fram emot den

ha det bäst - kramar

2011-02-17 @ 17:09:17
URL: http://kinaguld.blogg.se/
soffie

å va snygg färg på nagellacket,kom på att jag måste måla tånaglarna innan vi sticker till spanien ska nog kolla efter ett rosa :)

va roligt att du trivs så på träningen vad är det för slags träning du går på?

kramen

2011-02-17 @ 19:44:06
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0