Ett litet boktips.

Själakistan heter den boken jag nyligen läst och jag är tagen måste jag säga. Berälttelsen gör att man vill ta reda på mera om hur det i entligen var under tids epokerna om boken går i genom. Nutid binds samman med då tid och på ett så spännande sätt att jag vill läsa fler av denna författare.
Nån mer som har läst den . ???
Hur som heslt så kommer en lite beskrivning av boken med mina egna ord.
En poliskomisarie är förståtss med men även en hemsk händelse som får en att få kalla kårar utför ryggraden .
Hur denna upplevelse kan sätta sådana spår men även kunna fånga kärlek när men erbjuds den.
En krimonal deckare.  som tar oss med till marsstrand och häxor och lite kärlek och och annat smått och gott.
Själakistan


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Tack för tipset, ska jag ta å läsa! KRAM

2011-01-05 @ 16:35:15
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0