Nästan helg.... En lugn sådan.

Hoppas jag på iallfall. Lilleman är hemma och ha blött en hel del och medicineras för fullt . Jag kommer nog in i detta bödnings elände jag med tillslut.
Nu har jag skällt och gapat på hyresvärden att fixa golven .. det tar sådan tid.
Hoppas åter igen att det ska fixas.
Nä så länge koncentrerar jag mig på min träning och nu hr jag haft 2 vilodagar så nu ska jag köra igen och det blir tuff kondition och styrketräning med hjälp av sin kropsvikt. Sedan kommer 2 st nya dvd er i morgon som jag ska köra med så det blir lite variation.
Måste säga att jag mår så bra när jag tränar och lite resultat börjar komma sakta men säkert dit jag vill .
Jag dricker nåt som heter vassle protein och det är just för att jag ska behålla muskelmassa och inte bränna det det första jag gör och att det hjälper att ta en sådan  innan och före träning . ger kraft.
Nu ska jag städa.. mindre kul men måste göras.


Kommentarer
Nina Liljedahl

Usch, jag har också försökt mig på att dricka vassleprotein. Men hua vad det var svårt att få i sig. Egentligen smakar det ju inte illa, men det är svårt att dricka det ändå, tycker jag. Jag har testat choklad och skogsbär, vilken smak dricker du?

2011-01-20 @ 16:06:03
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
soffie

usch va jobbigt för han att han blöder måste han få blod då eller hjälper medicinen,?

va duktig du är som tränar ,jag hinner bara med promenader å styrketräning här hemma,må gott

2011-01-20 @ 20:26:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Bibbi

Städa känns nästan som bästa träningen;-P Man gör det ju jämt...

Vad är det du dricker? Lät skumt...

Hoppas du får en underbar och LUGN helg:-)

Kramar

2011-01-21 @ 11:23:04
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0