Lördag och funderingar

Då var det lördagoch jag har fått lite att tänka på eller ientligen inte !.
Hockeyn lider mot sitt slut ich det har vart en tuff säsong att ta plats i laget och vi får se om det håller hela vägen fram .
Hur som helst så gillar han spelet i sig och inte har tappat sugen .
Det är utvecklingsamtal och där går det betydligt bättre och det känns himmla skönt .
Träningen går sakta frammåt här hemma och jag är snart inne i samma fas som för ett par vekor sedan och jag hoppas på att det ska hålla i sig .
Vill verkligen nå ett större resultat snart och då krävs det sten hårt arbete och det ska jag ge mig attan på att klara .
Promenader varannan dag och träning varannan dag , =RESULTAT!!!.
öNSKAR ALLA EN TREVLIG LÖRDAG .


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Du är duktig med träningen!!!! Kram

2011-03-07 @ 10:12:11
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0