Snart så...

Ja vi står i start groparna på både ett och två sätt .
I går så bestämde vi oss för att göra slag i saken och att hitta en nyare bil !!! Våran gammla slit varg har sakta börjat gå sönder...Så nu är det dax !!! Vi har hittat en 05 volvo v70 t5 nånting ... Ja hur som helst väldigt fin och Tror vi kommer att bli väldigt nöjda.
Sedan är det bara ett par dagar kvar till min kaliper mätning som jag ska in på och få hjälp med kosten och träningen .
Ser fram i mot det nå enormt och få en status på min träning .
Så just nu änns det bra och hoppas det fortsätter att göra det ett bra tag till . Höll på att glömma renoveringen med .... Den kommer ju snart i gång med  efter den är klar så är vi inne på att passa på att byta soffa .. Hr även där hittat en super fin med 2 divan delar ..
Nu ska jag ta tag i dagens jobb .
Å vad jag längtar till sommaren och våren .


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni får fatt i en bil ni blir nöjda med! Å ljuvliga blommor på fotot <3 KRAM

2011-03-16 @ 08:47:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Gardenhouse

Renovering snart, bil och soff köp, spännande och kul! Hoppas ni blir nöjda med allt.

Du har en utmaning hos mig om du har lust!?

Ha det!

Sussi

2011-03-16 @ 20:16:04
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
sweetmama

Åååå är det luktärter på bild :)

2011-03-16 @ 20:36:59
URL: http://sweetmama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0