tackar tackar .

Börjar dagen s in lägg med att tacka för attd et finns så otroligt fina människor där ute som för står och stöttar ändåSjälvklart vill jag ju blogga mer än vad jag gör för tillf'llet men tiden den är inte på min sida och den kommer nog igen .
Idag så börjar vi dagen med att göra scones till frukosst till mig och lilleman . Lilleman har för övrigt sovit som en kratta hela mnatten och dragit på sig nån envis hosta som utlöses i full fart på natten !!!
Träningen i går kväll var rätt så seg men det är bara på det idag igen . Pilates bollen kommer att bli min bästa vän när det gäller träningen ett bra tag fram över .
Nadja visade en sån bra övning , som jag fastnade för.
Slänger in lite bilder under dagen sedan om jag hinner .
Tack alla fina bloggare där ute för era peppande och framför allt förståendet .


Kommentarer
Nadja

Kul att övningarna som jag tipsa om passa! Alltid kul att stötta andra, precis som folk stöttar mig ;-)



Kom oxå ihåg att man har en inkörningsperiod när man börjar träna, de är därför många slutar träna inom 3 månader för att dom inte tycker att det händer så mycket. Det kommer säger jag!

2011-03-14 @ 11:51:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Glömde bort att skriva att du MÅSTE ta proteinet efter, de är då du brutit ner dina muskler och dom börjar byggas upp igen.. inom 30 minuter ska du ta din proteinshake efteråt ;-)

2011-03-14 @ 11:57:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Bibbi

Halloj fina!

Tycker du gör det djuriskt bra som orkar med träningen i all röra. Jag har nu köpt mig en Crosstrainer och äntligen kan jag börja träna igen. För nu kan jag ta det när tiden finns även om det bara är 30 min. Ska jag in till stan för att träna tar bara resan 30 minuter... Hoppas bara jag inte åker på inflamation i min iver, försöker ta det väldigt lungt så här i början. Känns bara så underbart skönt! Det här med att det fattas tid för att blogga känner jag igen.... Det ligger ganska långt ner på listan.

Sköt om dig, och tack för att du finns!

Kramar

2011-03-14 @ 12:04:40
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta

Klart du måste prioritera tiden på dig och din familj, vi bloggisar blri glad om du hinenr med ett inlägg då och då, men det är ju inget krav - utan ska vara något som enbart ska kännas roligt för dig <3 Njuter alltid av dina vackra fotografier! KRAM

2011-03-15 @ 13:37:37
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0