Helgen kom och gick.

Då var det Måndag igen !!! Känns inte så farligt faktiskt med tanke på att lilleman har vart i sitt esse hela helgen .
Inte sovit en natt på hela veckan innan och hela helgen har han haft för vanan att vakna kl mitt i natten och inte sommna om.
Nu ska han va ett par dagar på korttis så det blir rätt så skönt att få ta igen sig lite .
Då kommer dom på fredag då och börjar att riva Badrummet, Så i veckan ska jag fördig ställa tvättsugan till vårat duchrum för ett bra tag framöver.
Jag har sett en film jag vill tipsa om Water for Elephants PosterD
Denna film är så bra .


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du får möjlighet att ladda batterierna och samla krafter nu <3 KRAM

2011-11-07 @ 15:36:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Anonym

ja det hoppas jag ochså att du får vila..Jag jobbar på kortis och jag hoppas att du ahr ett bra ...

2011-11-07 @ 16:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0