Nu så är vi på banan igen.

Det är ju tokigt höstigt ute och snart är det ju jul. Såg på tv igår att vi skulle som vanligt slå rekord i julklappshandeln.
Jag kommer dock inte att köpa så mycket till det. Hela fam är rörande överens att bara få va och mysa hemma med tända ljus och en go filt och en bra film om man känner för det . Eller det klassiska vi kör nästan varje jul Monopol.
Lilleman gillar starkt att bara få va hemma och mysa. Storebror tycker det är skönt att inte ha en massa måsten så det är vad våran jul framför allt ska stå för .
Sedan att mamma i huset pyntar och vill ha det fint det är en annan femma ...
Nu kommer lite höst bilder...


Kommentarer
Bibbi

Inte hör jag heller till dem som ska shoppa loss så mycket...finns inga pengar till det:-P Men jag kommer att göra det så mysigt som möjligt för mina kära:-)

Kramen

2011-11-03 @ 00:03:50
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0