Måndag hela veckan ... Nä så var det ju inte .

Då va helgen över och det är bara att ta nya tag och det ska jag göra.  Lilleman är inte hemma i kväll och i natt så jag ska passa på att försöka dona lite till i hans rum .
Jag är inne i en inrednings fas som heter duga . Hitills har jag iallfall kunnat åsta komma en del av det jag vill ha .
Nu nästa projekt är entavel vägg med foton ... har hittat ramarna på ikea... orginellt och bra .
Ska bara köra sepia och svart vitt eller bara sepia beror på.
Bilderna nedanför är ju i sepia 2 av dom och jag gillSÖNDRUM Ram, vit Bredd: 15 cm Höjd: 20 cm Bildbredd: 10 cm Bildhöjd: 15 cm Passepartout innermått B: 8 cm Passepartout innermått H: 12 cm  ar verkligen det.
Denna ram ska jag ha ganska många av och sätta som en vägg . Tänk att man kan älska vitt iinrednigen så mycket ...Amazing .


Kommentarer
ansepanse

det är roligt att inreda och göra nytt hemma

kramar

2011-10-10 @ 17:51:51
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Nina

Åh, vad härligt att vara i en inredningsfas. Här är allt mest bara kaos och jag orkar inte ta tag i det....jag måste skärpa mig!

2011-10-11 @ 12:00:50
URL: http://stallskogalund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0