Nu blir det rätt nu är det söndag.

Jag skrev ju tokfel i fredags att det va söndag. Så denna söndag till ära blir det lite hockey och i går bakade jag storbak för att va mig .
'karlspaderbullar ` och äppelmunkar. Så kul att det vart bra . Första gången jag gör det...och kanske sista .. Nä sista är det inte .
Önskar att jag hade kunnat lägga in lite bilder ,Men jag har ju inte fotat någe så då blir dte lite svårt.
Det jag därimot skulle vilja göra snart är att se filmen Simon och Ekarna . Är det nån annan som har sett den???
Jag har ju läst boken och den va bra .
Inredningsnojjan fortsätter och nu har jag lite planer för köket . ja även för lillemans rum så klart.
Önskar allla en trevlig söndag .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0