Tiden den rinner i väg .

Redan tisdag och jag som har planerat en massa och hinner inte med hälften. Nu är det ju roliga kravlösa saker som jag planerar så det är kul att planera.
Hämtade hyllan till badrummet idag och jag vet ju att det är långt kvar innan dn kommer på plats.
Närmare bestämt efter jul....
Men jag har fått ett start datum för när dom börjar och det är v 46.
Vi har tur för projektledaren är trevlig och tillmötesgående så det känns bra .
Såg att jag fått några nya läsare och det är toppen kul tycker jag sånt förgyller min tillvaro.
Nu åter till bestyren tittar in med ett längre och mer bildrikt innehåll senare .


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Så trist att det drar ut på tiden, det gjorde vattenskadan i vår toalett med... nästan tre månader :-/ Men oj så skönt då det är klart ist! KRAM

2011-10-25 @ 19:02:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Bibbi

Skönt med ett startdatum:-) Men ursäkta en som funderar, kommer ni att kunna använda toaletten eller vad händer under dessa månader...? Skulle ju som inte funka att vara utan.. ;-P

Kramen

2011-10-25 @ 19:20:52
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0