Mitt i veckan .

Onsdag är det dagen till ära och det är första dagen på länge som det är mulet. Det är ju så skönt att kunna vädra då ordentligt och det blir en sån härlig kännsla inne.
Som redan en del av er märkt så är jag inne i en otroligt härlig inrednings fas. Jag drömmer om detaljer och hus och tapeter och ja säg vad jag inte tänker på .
Kan bara säga så här att det är så härligt att få stå där i hallen eller vart man nu befinner sig och tänka hur man kan göra vad som skulle kunna få den där hörnan så fin . eller lilkn.
Lillemans rum står still igen för att jag har inte möbler så det räcker, men det gör inget . Då hinner jag planera så det blir bra .
Idag är det en riktigt bra dag .


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Förstår så väl känslan, här har ju sovrummet gjorts om, å nu kontor, vardagsrum å hall - lovely. Så härligt när man trivs med sitt hem <3 KRAM

2011-09-28 @ 14:58:09
URL: http://lurans.blogg.se/
ansepanse

vad kul att få hålla på att fixa och inreda och riktigt känna efter hur man vill ha det :)

kramar

2011-09-28 @ 17:38:25
URL: http://kinaguld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0