OJOJ så det kan gå...

Jag är så inne på att hitta rätta detajlerna till mitt hem så jag sitter med bankdosan i högsta hugg och betalar allt så det är klart... Och vad händer???? JO jag har betalat dubbelt på ett antal ordrar!
Kommer ju att få till baka pengarna hoppas jag . Annars är jag ju rätt så lurad.
Helgen va det ett litet kalas som va så där ocj jag va så trött hela helgen sedan . Inte värt att sitta uppe till kl 05.00 på morgonen . Nykter och städad var jag för lilleman va ju hemma och då vet man aldrig vad som kan hända .
Hr fått upp skåpet i lillemans rum nu så nu är det att få in allt och piffa till det där lilla xtra . I går fick han ett nytt täcke och en ny madrass och en fin vit korg i från jysk att ha lite grejor i.
Bilder kommer på det när det är klart.


Kommentarer
Inger Maryissa

Oj, så förargligt....men hoppas du får tillbaka pengarna.

Men de du betalat räkningarna till, ser nog att det blivit dubbelt

ha en fin fortsatt vecka

kram

2011-09-27 @ 21:54:24
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0