Men se ett par skor ..mode blogg???

NÄ detta är inte en mode blogg och inte nån enbart nich på annat heller . Utan som jag sagt tidigare ... LIVET I ETT NÖTSKAL. Mitt brokiga liv och det svänger ganska snabt ibland .
Måendet är som det är och det är inte nån snabb lösning på det . Dagens status är  en aningens arg... Städar mycket och vill ha ordning . Är det inte ordning inom mig så är det vikrigare att det är det utan på.
Är verkligen glad att det finns änglar här på bloggen som sticker fram sina små vingar och hjälper en på traven när det är så tungt.
Eran empati är guld värd och va rädd om den .
Så tack för era peppande och tröstande komentarer.
Nu till nå roligare...
SKORNA !!! scarfen fick följa med hem den med . 


Kommentarer
Åsa

tack för din fina kommentar :-), jag tänker på dig och hoppas att du är på väg uppåt..jag önskar dig också en fantastisk påsk!!

varma påskkramar Åsa

2012-04-04 @ 20:34:32
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Bibbi

Det går hit -det går dit- det går runt en liten bit.... Ja livet alltså! Önskar det fanns snabba enkla lösningar på allt... Men tyvärr:-P

Snygga skor har du i alla fall köpt! Wow:-) Är dom sköna att gå i?

Hoppas du haft en fin påsk.

Kramar

2012-04-09 @ 08:58:13
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0