Tänker tillbaka och hämtar kraft.

Det är tur att man kan blicka tillbaka och hämta energi i sina fina minnen .... Det är så jag gör denna dag iallfall.
Tänker inte sitta här och deppa det är inte så jag menar utan bara att få energi...
Samres är mina energitjuvar för tillfället och jag skulle kunna göra mig rejält olycklig på dom. 
Men klok som jag är så gör vi detta på det sättet som sig bör. Dvs .... Ringa skola och greja och dona i 4 timmar och hoppas på bättring. 
Då kan man ju undra vad har dessa 4 timmar gett??? ja jag har förklarat lillemans situation och vad han har för behov vid transporter.... 
Ibland undrar jag om det verkligen är lilleman som är döv???? Eller om det är nån annan...
 
Skolan är igång och allt vad det nu innebär. 
 
Planerna är att få ordning här hemma nu efter all semester .
Skönt att komma in i gammla vanor igen. 
 
 
Bjuder på en bild från Glimminge hus örtaträdgård. 
 


Kommentarer
Gardenhouse

Vilken fin örtagård!
Javisst är det bra med rutiner och regelbundenhet, även om man vill ha semester snarast igen ;)
Hoppas energitjuvarna hörde och förstod vad du sa nu då...
Kram Sussi

2012-08-23 @ 15:50:17
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Tittar in för att önska dig/er en fin helg, å du, du bara måste visa vad du ska göra med den gamla kälken, kommer nog bli såååå fitn med den!!! KRAM

2012-08-24 @ 08:23:10
URL: http://lurans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0