vilken underbar dag.

En vän kom förbi min altan och frågade ifall lilleman och jag ville gå ner på stan och ta en fika . 
Så det va att få på lilleman kläder och ta med det som behövdes. 
Vi vart tilloch med bjudna på fikat... inte illa och till lillemans glädje fick han banan. 
Det är hans nya godis. Nyttigt och bra . 
Ett varv runt slottet och sedan hemmåt för lite sond mat.
Men så härligt att faktiskt kunna sitta ner och kunna dricka sitt kaffe och få hjälp med lilleman som ville rulla i väg med sin rulle och hitta på bus.
Jag hade lyxen att få vila benen. och tillråga på allt så ville hon köra lilleman hela vägen ner och hela vägen hem.
Så jag har haft en riktig lyx dag. 
Nu kommer dett bli riktigt kul att hänga tvätt och städa för det gör så mycket att få lite andrum ibland. 
bilderna jag bjuder på slänger jag in just för att jag gillar dom. 
och dom är i från österlen...när vi va på semester.
 
Fyren i sandhammaren....
Mysig "kaffegrotta" påGnalöv b&b .
Hjärta i sanden ....som jag ritade dit.... Som försvann lika fort .Sandhammaren.


Kommentarer
Åsa

vad härligt det låter med en lyxdag tillsammans med en vän :-)
sv: tack för din kommentar, det är så roligt att träna :-))
kram Åsa

2012-08-14 @ 21:08:49
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Nina

När man inte alltid har en "rulle" att skjuta på, förstår man nog inte hur jobbigt och tungt det kan vara för den som har det. Vad bra att din vän förstod det (eller så tyckte hon helt enkelt att det var mysigt att få skjuta på lilleman).

Så kul att du tittade in till mig igen, jag har bytt dator och har fortfarande inte fått ihop alla mina favoriter. Men nu lägger jag dig där igen :-)

Jag behöver också läsa ikapp, men det får bli en annan kväll. Ha det gott!

2012-08-14 @ 22:44:58
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Camilla/Rufft och Sött

Men vad kul att höra från dig! Verkar som ni haft det toppen här nere, härligt!
Hoppas du får en härlig höst med!
Kram Camilla

2012-08-15 @ 22:04:44
URL: http://rufftochsott.blogspot.com
Sus

Så vackert och mysigt hjärta - hur länge spelar ingen roll!
Det lät så skönt att få kompisstöd med fika och stolrullning. Hade jag känt någon likt er skulle jag gärna mysavlstat sådär!

Kraaaaaam

2012-08-15 @ 22:08:00
URL: http://blomtoken.blogg.se
Gardenhouse

Skönt med dagar med lite hjälp och avlastning, det är värdefull tid för alla parter tror jag.
Mysigt och vackert på slott...
Vackra bilder,
Sussi

2012-08-16 @ 11:35:47
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0