- grader inte min favvo....

Fy va kallt det är nu och jag gillar verkligen inte kylan just nu. Kanske låter som gnäll... och det är nog lite det med . 
Nä nu ska jag va positiv och tänka bra tankar om denna kyla....Det jag kunde göra nu var att frysa fast mina tallkvistar....
Nu saknas det bara en liten ljuslykta och jag hoppas att kunna hitta nån nu innan jul. 
Förutom det så har vi avverkat tiderna nu innan jul och det känns så skönt.  Den allmänna uppfattningen om julen är nog att man vill ha lugn och ro. 
Själv ser jag det som en utmaning varje år att ha en lugn jul. Denna jul är jag piskad att ta det lungt för att det har kommit små hårda sammandragningar vid för mycket ansträngning och det är ju inte så bra när man har ett x antal veckor kvar.
 
Vi går in i vecka 26 nu och det rör på sig och allt är som det ska . Lite har vi fixat till bebisen så som beställt vagn och babyskydd till bilen . Men det är allt . När ska man sätta fart??? hm får ta mig en funderare på det. 
Bjuder på 2 bilder idag ... tagna ute i kylan . 
Önskar alla en himmla trevlig 3 advent.


Kommentarer
Åsa

här är det också kallt som sjutton.....men i helgen går vi mot plus igen :-/
jag önskar dig också en trevlig helg och 3:e advent
kram Åsa

2012-12-14 @ 16:52:36
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Inger Maryissa

Jo, nog blev det vinter alltid denna gång.
och det ska bli intressant om hela vintern blir så här
Ja, det är nog bäst du tar det lugnt, och skönt att allt är som det ska.
och visst är det mysigt att känna när bebisen rör sig iuti ens mage.
Kommer ihåg när jag väntade min dotter, och jag riktigt njöt...
och när hon rörde sig för första gången i magen....jag blev så rörd så jag grät
Men så var hon mitt första ( och enda ) barn.
Mysiga bilder och önskar dig också en fin 3 Advent
kramar

2012-12-14 @ 20:16:51
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Gardenhouse

Ha det gott, klä dig varmt och ta det lugnt och njut av julen magen och kylan ;)
Eller försök att bara mysa inne medans det bestämt sig att vara kallt ute...
Skönt att allt är bra med bebben och dig!
Adventskramar Sussi

2012-12-16 @ 08:02:29
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Sus

Så myyysigt det är att vara gravid! Jag minns så väl trots att det är snart 25 år sen sist :)

Ta det nu lugnt och var rädd om dig, om er!

Kraaaam

2012-12-16 @ 13:29:59
URL: http://blomtoken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0