Älskade vita ....

Just nu vill jag fylla hela mitt hem med vita blommor . Jag har dock inte kommit särskilt långt....Ett fönster med lite vitt..
Förutom det så håller jag på i  skrivande stund att göra Hallon rtyffel för andra gången denna kommande jul. 
Att krypa upp i soffan och ta en god chocklad bit och njuta av tända ljus....mums...
Ljusslingan som hänger på vitrinskåpet har fått flytta dit och hänger ganska bra. 
 
Men det är ju inte bara det som händer utan i går giorde vi ett litet abbrott och åkte tillsjukhuset med lilleman och kollade kanppen igen . 
Den va inte så fin och han fick en ny pencelinkur och nu hoppas vi på att det ska vända igen .Efter denna akut tid har vi bara 2 tider kvar innan jul som ska averkas hos läkare....
Först ut är handkirurgen. Detta är ett nytt fenomen som har dykt upp .. Lilleman är knåpig med sina händer och har lyckats göra led förskutningar.
Sedan en tanläkar tid... Sen gott folk ska det va jul !!!
Vi ska i år göra nåt riktigt mysigt av julklapps handlandet.
 
Vi ska åka till uppsala och shoppa där och va där ett par dagar och mysa runt. Kanske är det graviditeten som gör mig så fasligt mysig under denna period .. hihihi.
Men det känns viktigt . Att få ha det lite extra mys nu.


Kommentarer
Nanna

Åh, vilken härlig nyhet, en liten plutt(a) på gång..GRATTIS ! :)

2012-12-12 @ 00:37:11
URL: http://honkytonkangel.blogg.se
Inger Maryissa

Trist att ni var tvugna att åka till sjukhuset med lillemsn, och hoppas han mår bättre nu.
Så mysiga och söta rosa blommor på bilderna du har här
kramar

2012-12-12 @ 16:10:03
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0