Det närmar sig .

Då var det snart jul då .... Pirrigt och längtansfullt att få ge sina barn en jul att minnas. 
Hade jag vart lite piggare så skulle jag ha giort mycket mera men det är lite svårt när bebisen ligger och trycker på nerver ....
Men jag tar det med ro och gör det jag kan.  Förra in lägget va jag ju inte nån favvo av - grader... och vips så vart det lite varmare . Snön försvinner tyvärr så lite mera snö kanske så det inte blir en grön jul. 
Nä det få¨r bli som det blir ska va nöjd med det som är .hihih.
 
Satt och kollade på Ernst jul i går och vart så inspererad av att fixa lite till ...Så nu ska jag hitt inspererande bloggar.
 


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

JAg gillade verkligErnst första program, bästa på länge så jag längtar till nästam ger sådan stämning Här tar valpen all tid så jag hoppar julbaket, kalrar mig ypperligt utan dessa kalorifällor! KRAM

2012-12-18 @ 10:43:00
URL: http://lurans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0