ny vecka nya tag.

Då så då var det nya tag som gäller och helgen har vart bra . Läser böcker som en tok så det blir att handla på sig fler...
Skulle in med bilder men jag hittar inte min sladd....
Hur som helst så är det inte så länge kvar innan renoveringen av sovrum börjar.  Har planer på att göra de mysigt och fint .
Som ni kanske märker så svänger det en del i bloggen en del inredning och en del annat och det är sådan jag är .
Det jag brinner för delar jag gärna med mig av.
Utanför skap och mobbing är en stor del av det liv som jag fick lov att gå igenom som liten och även i tonåren .
Men det har stärkt på många sätt men en del kvar att läka med .
Går det att få allt ??? NÄ jag tror inte det.
Men det gäller att va glad över det man har.
Alla hjärtans dag närmar sig med storm steg... Vad ska ni hitta på??
Stor kram till alla goa bloggare .


Kommentarer
Bibbi

Hej söta!

Vissa sår går aldrig över. Även när man blivit vän med "förövaren" så sitter vissa ord som vassa nålar och man kan inte komma över dem. Hur idiotiskt det än är.

Hoppas du får en härlig vecka med mycket glädjeämnen. Lyckos som ska börja med sovrummet snart...jag väntar och väntar, men mest på att hitta tapeten jag fått in i hjärnan jag ska ha som fondvägg.... Ha ha, olika bekymmer;-P

Kramen på dig!

2012-02-13 @ 11:58:15
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0