jippie äntligen fredag!!!!!

Så länge sedan jag uppskattade en fredag som denna . Snart så ska jag göra mig i ordning sedan är det lite shopping ,klippningoch annat som står på shemat.
Framför allt jag och min käre man har tid för bara oss.  Inte behöva fixa sond mat åt lilleman eller skutsa till tränin g eller va vaken hela natten för lillemans skull.
Inte behöva gå upp tidigt och dras med alldeles för lite sömn hela dagen .
Bilder kommer senare när jag har fotat och det kommer jag nog att göra men det blir nog i en sämmre kvalite med mobilen.. ja ni får ta det som det blir .
Stor kram till alla goa bloggare .
Hur ser eran helg ut????


Kommentarer
Sus

Ditt föräldraskap är så mycket mer än andras, tufft vill jag tro!

Härligt är vad det låter som!!!

OCH visst blev det så också :)

Lungn står på mitt helgschema...lugn...



Kraaam

2012-01-20 @ 17:14:13
URL: http://blomtoken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0