Lite shopping..

Klart man orkar med det när man är dunderförkylld och det är 10 minus ute. En vän ringde och kollade ifall jag ville fika med henne på stan och sedan kolla in lite affärer.. Det säger jag inte nej till.
Kom hem med lite mera ljuslyktor och sista glasburken i serien som jag sammlat på . Ståltråd så jag kan hänga upp  mina fina lycktor i fönstret.
Fota ska jag göra i kväll och lägga in bilder så det blir fler inlägg idag.  Fick en popcorn maskin av min vän med men har ingen aning om hur man använder den?? Nån som vet??
Fast jag är dunder förkylld så känner jag mig så pigg och känner mig så glad.
Nu måste jag dricka upp kaffet och sedan börja med maten...


Kommentarer
ansepanse

vad härligt att du känner dig pigg och glad fastän du är förkyld, jag vet ingenting om hur man gör popcorn i maskin, fanns det ingen bruksanvisning med?

en fin kväll till dig - kramar

2012-01-31 @ 17:23:33
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta

Åhh nu vill jag se bilder på alla fynd!!! KRAMIS

2012-02-01 @ 08:19:50
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0