1 vecka kvar...

Då smäller det för stora mannen här hemma . Efter alla år i skolan så kommer det att va över.
Han säger själv att det kommer att kännas tråkigt att det är över på ett sätt och bra på ett annat.
Jobba kommer han att börja med på en gång och det är han ju glad över.
Lilleman fick en ny rullstol i går och den sjukgymnasten som han har nu är ju inte riktigt med på vad som är bra för han och inte .
Hon ser inte det uppenbara som vi ser!!! Nämligen att han sitter inte på rumpan i rullen utan på ryggslutet!!
Den är lite för stor bak.
Han har inte orken att hålla upp sig. Den förre sjukgymnasten hade inte släpt hem han med den.
Så nu på måndag måste jag ta ett allvarligt snack med denna människa.
Tyvärr är det inte första gången som hon brister på sitt kunnande....
Jag är ju ingen människa som gillar direkt att lägga fram sådana saker... Men jag har inget va i detta läget.
Inredningen står stilla för till fället... Kan inte hålla alla boööar i luften samtidigt känner jag .
Nu ska jag väacka min fam... Vi ska på röntgen på en lördag .. ja jag vet hur skumt som helst.
Tänk om det kunde vara detta väder....


Kommentarer
Gardenhouse

Lycka till i dag då!

Vad konstigt att hon inte lyssnar på er...ni känner ju och vet bäst.

Spännande med studenten och grattis till sonens jobb, vad roligt för honom :)

Ha en fin helg!

Kram Sussi

2012-06-02 @ 10:32:06
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Anki

Hej och tack för att du tittade in hos mig!

Jag tycker oxå att du ska ta ett allvarligt snack, ni vet ju trots allt vad som är bäst för sonen och barnen går ju i första hand!



Önskar di en fin helg!

Kram Anki

2012-06-02 @ 11:59:21
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Anonym

hoppas ni får en ny rullstol snabbt för det måste ju göra jätteont för han,kram å va fin bild

2012-06-02 @ 20:53:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
vanessa

♥ hallå där ♥

Men vad roligt att du hittade in till mej ♥

Håller med dej,vilket märkligt väder vi har ♥



Ha det bra /kram ♥

2012-06-03 @ 09:40:59
URL: http://vanessak.blogg.se/
Sus

Jag blir så ledsen när jag hör sånt här!

Har ni alla med barn - ungdommar - med funktionhinder inte nog med allt ANNAT?

Att måsta krångla med personal som ska VETA bättre är ju bara för mycket!

DET hade jag tyckt i allfall !



Hoppas du kan ryckas med i sann härlig studentyra i allfall!



Kraaaam

2012-06-03 @ 20:33:40
URL: http://blomtoken.blogg.se/
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Gud så träligt att man alltid måste stå på sig för att få det som är rätt.. tyvärr känner jag igen mig allt för mycket i det du skriver :(

Sen blir man uppfattad som "den där mamman som alltid ska...."

Men som jag brukar säga: Om inte jag "slåss" för min dotter.. vem ska då göra det??



Kram

2012-06-03 @ 22:14:46
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0